בניית אתרים לעורכי דין

אנו בשחר פתרונות אינטרנט, מתמחים בבניית אתרים לעורכי דין, שמתאפיינים בעיצוב נקי ואלגנטי, וכוללים מידע תדמיתי, לרבות תחומי פעילות של משרד עורכי הדין.

הנסיון הרב שצברנו, במיוחד בעבודה עם עורכי דין, בא לידי ביטוי בכל התאמת אתר חדש לעורך דין נוסף.
ניסיון זה מקל עלינו בעבודה מול עורך הדין, מאיץ את הקמת האתר, מסייע בהסרת חלק מהנטל מעורך הדין העסוק, ומסייע לעורך הדין או למשרד עורכי הדין להגיע במהירות לאתר מקצועי ועדכני.
העיצובים של שחר, לאתרי  עורכי דין,  הן המותאמים אישית והן והן תבניות קיימות, ייחודיים בהבלטת עורך הדין, מגוון נסיונו, התמחותו השגיו והנגישות תוך שמירה על האיזון בין אלגנטיות מחד ותוכן עשיר ואינפורמטיבי מאידך.

עורכי דין מתחלקים לתחומים שונים, וע"פ תחומי העיסוק צריך האתר להיות מותאם לנושא: אתר עבור עורך דין פלילי יהיה שונה מאתר של עורך דין מסחרי או עורך דין אזרחי. עבור כל לקוח אנו בונים את האתר המתאים ביותר לצרכיו, דרישותיו ורצונותיו.

דוגמאות לאתרי עורכי דין, שנבנו ע"י שחר:

אתר לעורכי דין

אתר לעורכי דין יכול להיות בחבילה I, הכוללת עיצוב מתוך מאגר תבניות וכותר (באנר) עליון ייחודי, כשמאגר התבניות כולל עיצובים שונים המותאמים עבור אתרים לעו"ד במיוחד. מי שרוצה אתר בעיצוב אישי יכול לבחור בחבילה II שמציעה עיצוב ייחודי לכלל עמודי האתר, או לעלות לרמה הגבוהה ביותר של אתר בהתאמה אישית, שכולל רכיבים ואפקטים ייחודיים ע"פ דרישת הלקוח, לאחר תהליך אפיון מקצועי ועמוק.

בנית אתר לעורך דין דורשת התייחסות מיוחדת לתחום, כגון כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין הנוגעים לפרסום. בשחר נבנו אתרים לעו"ד רבים, ממגוון סוגים, והנסיון שהצטבר מסייע לנו לבנות את האתרים הטובים ביותר עבור לקוחותינו.עורכי דין שיבחרו בעיצוב המקצועי של שחר, יזכו להינות מהנסיון הרב שלנו בתחום, מיחס אישי, שירות מהיר ומקצועיות ברמה גבוהה.
מעבר לכך, הפלטפורמה עמה אנו בונים אתרים בשחר, נוחה לתחזוקה עתידית של האתר, ומתאימה במיוחד לעורכי דין עסוקים שלאחר הדרכה קצרה, יכולים בצורה קלה ופשוטה לעדכן את האתר שלהם בכל עת.

דוגמאות נוספות לאתרי עורכי דין שבנינו:

פנה אלינו ישירות          02-6710203