איך בוחרים חבילת אחסון לאתר

29 במאי 2012

כשבונים אתר אינטרנט, אחד מן הפרמטרים החשובים שיש לדאוג להם הוא אחסון האתר. למעשה, בתהליך אחסון האתר, קבצי האתר נשמרים פיזית ומגובים על ידי שרת אינטרנט. כאשר הגולשים מגיעים לאתר האינטרנט, מוצגים בפניהם אותם קבצי האתר שנשמרו על גבי השרת.

אחסון האתר מתבצע מיד לאחר סיום בניית אתר האינטרנט והוא מקיים את תהליך העלאת האתר לרשת האינטרנט. באמצעות שימוש בתהליך אחסון האתר על השרת, האתר מוצג ברשת האינטרנט. כיום, ישנם שני סוגים בולטים של אחסון אתרים, האחד בחינם והשני בתשלום.

אחסון אתר הוא פרמטר חשוב וכדאי שינוהל בצורה תקינה, לכן מומלץ לקחת שרות אחסון אתרים בתשלום, בו גם תזכו לקבל תמיכה, נפח אחסון בלתי מוגבל ובעיקר שרות אמין ומקצועי.

יתרה מזאת, לפני שבוחרים חבילת אחסון לאתר, יש צורך לבדוק מספר פרמטרים הנוגעים לנפח התעבורה באתר, נפח האחסון של האתר, גיבויים מוצעים והגנות הכלולות בחבילת האחסון שבוחרים. יתרה מזאת, כדאי גם לשים לב ולבדוק האם החברה שבחרתם להשתמש בשרותי האחסון שלה, היא חברה בעלת שם ומוניטין גבוה, האם יש עליה ביקורות והמלצות מאנשים והאם היא מקצועית בשרותי אחסון אתרים.

לאחר שוידאתם את כל הפרמטרים הנוגעים לחבילת האחסון ולחברה שבחרתם, כעת תוכלו להחליט בצורה מקצועית ויעילה, באיזו חברה לבחור לאחסון אתרכם.

אחת מבין החברות המציעות שרותי אחסון אתרים היא שחר פתרונות אינטרנט. אם תבחרו להשתמש בשרותי החברה, תקבלו אירוח אתרים ברמה גבוהה ומקצועית על גבי שרתים מהירים הממקומים בארץ, מה שיתרום להגברת מהירות טעינת האתר והתכנים בו ויסייע למיקום האתר בתוצאות החיפוש. כמו כן, מלבד שרות אחסון האתרים, בשחר פתרונות אינטרנט, גם מציעים לכם, שרות משלים לאחסון אתרים והוא רכישה וניהול של דומיין לאתר.

למה חשוב להשקיע בבניית אתר אינטרנט?

21 במאי 2012

בתחילת עידן האינטרנט, היו מקימים אתרי אינטרנט בסיסיים ביותר, בהם הופיעו מספר דפים פנימיים שמציגים טקסט מצומצם ולא בהכרח איכותי, שייצג את בעלי אתר האינטרנט. כיום, העניינים השתנו ולא מספיק אתר פשוט, אלא יש צורך באתר מקצועי ואיכותי.

יתרה מזאת, כאשר הגולשים מגיעים לאתרים פשוטים, לא מקצועיים ובעיקר לא מושכים, מעטים הסיכויים שהם יבצעו פעולות מסוימות באתר. פעולות אלו יכולות להיות קבלת מידע ורכישת מוצרים או שרותים שונים. הדבר כמובן נכון לגבי בעלי אתרים המנהלים חנות וירטואלית וגם לגבי אנשי מקצועי שמעוניינים באתר תדמיתי ומושקע, על מנת למשוך, בסופו של דבר, לקוחות פוטנציאליים.

למעשה, ברגע שיש אתר מקצועי, הוא משמש ככלי עבודה לאנשי מקצוע ומנהלים והוא מתבטא באפקטיביות גבוהה, שכן הוא מהווה את נישת המכירות המוצלחת והיעילה ביותר עבורם ועבור העסק שלהם. יתרה מזאת, הצגת המוצרים או השרותים באתר בצורה ידידותית ואטרקטיבית, מנוע חיפוש והנדסת אנוש, הם שיסופקו על ידי בניית אתרים מקצועית.

משום כך, יש לקחת בחשבון, שכאשר בוחרים להשקיע בבניית אתרים, כדאי ורצוי לעשות זאת על ידי התחשבות בהרגלי הגלישה של הגולשים הפוטנציאליים לאתר, בטכנולוגיה חדישה ובעיקר להתמקד בבנייה שתביא להמשך פיתוח תמידי ועתידי. התפתחות העסק, ובעיקר עסק מקוון, צריכה להעניק עד כמה שניתן מרחב פעולה לבעלי האתר. דבר זה יבוא לידי ביטוי על ידי שימוש בכלים טכנולוגיים חדישים.

בשחר פתרונות אינטרנט, אנו בונים אתרים מקצועיים ומספקים את מיטב הכלים הטכנולוגיים לבעלי האתרים, כך שיוכלו לעבוד באתר בצורה יעילה, אפקטיבית ונכונה. צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו להנות מבניית אתר אינטרנט מקצועי ושרותים נלווים הכוללים, אחסון אתר, קידום אתר, עיצוב אתר ועוד.

איך בוחרים חברת בניית אתרים

16 במאי 2012

אחת מבין השאלות הנפוצות ביותר הנשאלות על ידי אנשים פרטיים או בעלי עסקים המעוניינים בבניית אתר אינטרנט, היא כיצד לבחור חברת בניית אתרים. בגדול, אפשר להגיד שהטיפ הכי טוב יהיה פשוט לבחור חברת בניית אתרים על סמך המלצות שקיבלנו מאחרים שכבר השתמשו בשרותיה של חברה כזו או אחרת. יתרה מזאת, גם למרות ההמלצות, כדאי לשים לב למספר פרמטרים נוספים וחשובים שרצוי שיהיו בכל חברת לבניית אתרים כמו, ניסיון, עלות, מערכת ניהול ותמיכה.

ניסיון בבניית אתרים היא משמעותי וחשוב והוא זה שגם ישקף את פני האתר שלנו. לכן, רצוי להתעניין ולשאול עם אלו כלים החברה עובדת והאם ישנה אפשרות להתאמה אישית של האתר מבחינת העיצוב של התבניות והצבעים. יתרה מזאת, רצוי גם לראות דוגמאות מתיק העבודות של החברה, על מנת להתרשם ולקבל כיוון כללי על הניסיון שלה בתחום בניית האתרים.

גם לעלות בבניית אתרים יש חלק משמעותי, שכן כדאי לברר מספר הצעות מחיר לפני שבוחרים בחברה מסוימת, על מנת לקבל מושג על טווח המחירים הצפוי לנו. יתרה מזאת, מומלץ גם לשאול על מחירי האחסון ואף על שרותים נוספים שהחברה בתחום בניית האתרים.

מערכת הניהול שהחברה תספק לנו צריכה להיות פשוטה וידידותית, כי לאחר בניית האתר, נצטרך להזין תכנים או להכניס תמונות בעצמנו. כאן גם נכנסת התאמת האתר למנועי החיפוש, שכן חברה מקצועית תדע להתאים את שם הדף, תיאור התגיות, תגיות והלינקים למנועי החיפוש.

לבסוף, עניין בולט וחשוב הוא התמיכה. אם החלטנו לקחת את שרותיה של חברה לבניית אתרים, החברה תהיה זמינה עבורנו ואף תספק לנו פתרונות לבעיות הנוגעות לאתר.

בחברת שחר פתרונות אינטרנט תקבלו את כל החבילה המושלמת של השרותים שאתם צריכים לאתר שלכם. זיכרו, רק חברה מקצועית תבטיח לכם שקט ובעיקר הצלחה לאתר.

בניית אתרים וקידום אתרים – שרותים משלימים

8 במאי 2012

בניית אתרים וקידום אתרים הם שרותים משלימים ובלתי נפרדים. אם נשים לב, מרבית החברות לבניית אתרים מציעות חבילות הכוללות שיתוף פעולה בין שרותים אלו. כל זאת על מנת להבטיח את שיווקו היעיל של העסק, הגדלת קהל היעד שלו ובעיקר גם את המחזור הכלכלי שלו.

בין אם מדובר על בניית אתר אינטרנט לעסק או לאדם פרטי, כל בעל אתר צריך קידום אתרים.

אנשי המקצוע בתחום, שכבר למודי ניסיון, יודעים מהי הנוסחה המנצחת ובונים את האתר בהתאם לה ולאחר מכן גם דואגים לקדם אותו. יחד עם זאת, ישנם לא מעט גורמים רלוונטים לתהליך בניית האתר וקידומו, בהם:

קוד האתר – אנשי בניית האתרים משתמשים בשפות תכנות על מנת לבנות קוד אתר שיתאים לתקנים שהוגדרו על ידי מנוע החיפוש. כך, הוא יוכל לקרוא ולזהות את כל התכנים באתר, ללא כל בעיה.

תוכן האתר – התוכן צריך להתקשר לנושאי האתר ולהיות רלוונטי ומעודכן, עד כמה שניתן. גם מידת ההוספה של תכנים לאתר, צריכה להיות במינון המתאים. זאת משום שמדי פעם מעודכנים האלגוריתמים של מנועי החיפוש, ואתרים בעלי תכנים רבים שאינם איכותיים או מקוריים, עשויים לקבל דירוג נמוך יותר.

בניית קישורים – מסייעים רבות לקידום האתר. כאשר הקישורים יהיו איכותיים מסוג do-follow, בעל האתר יזכה במהלך הזמן להעלאת דירוג האתר שלו במילות מפתח מסוימות שעליהן נבנו הקישורים לאתר.

עדכון האתר מול מנועי החיפוש – מדי פעם, חברת גוגל מוציאה עדכונים שונים בנושאי בניית אתרים וקידום אתרים. באמצעות העדכונים, היא עשויה לעלות על טריקים או תחכומים שנעשו בקוד בניית האתר או בביצוע קידום אתרים. בעקבות כך, האתר יכול להענש או לרדת בדירוג. לכן, חשוב להיות מעודכנים עד כמה שאפשר בעדכונים ובדרישות החדשות שמציבים מנועי החיפוש.

בניית אתר בחמישה שלבים

3 במאי 2012

בעל עסק, אם החלטת שהגיע הזמן לקדם את העסק שלך על ידי פרסום באינטרנט, הגעת למקום הנכון. בניית אתר אינטרנט, עשויה להביא חשיפה גדולה יותר של העסק, להזרים יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר ובעקבות כך גם להגדיל את הרווחים הכלכליים של העסק.

אז לפני שניגשים לחברה לבניית אתרים ובוחרים לעבוד עימה, רצוי לשים לב לכמה שלבים מקדימים שכדאי לחשוב עליהם ושיעזרו בהמשך לבניית האתר:

שלב ראשוןחזות האתר: מראה האתר והצבעים באתר. לפני שניגשים לחברה לבניית אתרים, כדאי להקדיש לחזות האתר מספר דקות. יתרה מזאת, במידה וראית קו עיצובי מסוים באתר אינטרנט והיית רוצה שהקו הזה יהיה גם באתר שלך, כדאי לשמור את הדוגמאות ולהראות אותם לבונה האתרים.

שלב שניקטגוריות: נושאים או קטגוריות שיהיו באתר. אלו יכולים להיות פורום, צור קשר, חנות וירטואלית, בלוג, אודות העסק ובגדול כל נושא אפשרי שחושבים עליו ורוצים שיופיע באתר.

שלב שלישיתוכן: טקסטים שיופיעו תחת כל נושא או קטגוריה. התוכן הוא אחד הדברים המשמעותיים והחשובים לקידום האתר. לכן חשוב שהתוכן יהיה מקורי ומעניין. את התכנים באתר, כדאי מדי פעם לרענן, על מנת להשאיר את האתר מעודכן.

שלב רביעידומיין: כתובת האתר היא כרטיס הביקור שלו. הדומיין הנבחר יהיה שם קצר ופשוט באנגלית או בעברית. עלותו של דומיין לאתר היא יחסית לא גבוהה והיא זאת שתתרום לייחודיות האתר ובעיקר תביא להכרה גדולה יותר בקרב לקוחות פוטנציאליים. יתרה מזאת, לדומיין יש גם חשיבות רבה בקידום האתר.

שלב חמישיקידום אתרים: לא מספיק רק לבנות אתר, אלא רצוי גם לקדם אותו, על מנת להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש. הופעה במקומות הראשונים, תתרום להעלאת תנועת הגולשים ועם הזמן גם תסייע בהבאת לקוחות פוטנציאליים לאתר.

איך לעצב אתר אינטרנט

29 באפריל 2012

כיום, כמעט לכל בעל עסק או חברה יש אתר אינטרנט, אבל האם העיצוב הנוכחי שלו מספיק טוב בשביל למשוך גולשים פוטנציאליים לאתר כך שיחזרו לבקר בו שוב פעם. על השאלה הזו תענה בוודאי המטרה הייעודית לשמה מעצבים את האתר והיא עבור המטרות של הגולש ולא עבור המטרות של העסק.

אם העיצוב הוא עבור הגולש, הרי שאנחנו יכולים רק להרוויח מכך. זאת משום שהגולש באתר מחפש מענה לדבר מסוים שהוא מחפש – זה יכול להיות חיפוש אחר מוצר או שרות כלשהו. במידה והאתר לא יהיה מעוצב במידה שהגולש יוכל למצוא מענה, הרי שהגולש ייצא מן האתר ויעבור לאתר אחר. כך בעצם אותו בעל עסק, הפסיד לקוח פוטנציאלי והכל בגלל עיצוב לקוי ולא ידידותית לגולש.

לכן, יש לזכור שהרושם הראשוני של הגולש מהאתר, נקבע כמובן בשניות הבודדות שהוא נמצא באתר. כך שאם יישמרו מספר כללי עיצוב בסיסיים, הגולש עשוי להישאר באתר זמן ממושך יותר ואף להיות לקוח פוטנציאלי.

בין כללי העיצוב הבסיסיים, נמצא הקפדה על תוכן הכתוב בצורה עממית, מעניינת רהוטה ונגישה. אם ניתן, רצוי גם ללוות את התוכן בכמה שיותר תמונות צבעוניות והסברים על שרותי האתר.

 

יש להתאים את עיצוב האתר והתוכן שלו לקהל היעד של החברה או העסק. כלומר, לפנות לגולש הפוטנציאלי בשפה שלא תהיה נמוכה מדי או גבוהה מדי, אלא כזאת שתתאים עבורו. כך שישאר באתר ולא ימהר לסגור את דף האינטרנט ולעבור הלאה לדף אחר.

מלבד זאת, חשוב גם לשמור על ממשק ידידותי ונוח. כאשר מעוצב ממשק כזה, הכולל ניווט נוח, הדגשה של קטגוריות וכפתורים בולטים, הדבר יסב הנאה ובעיקר תועלת לגולש באתר.

לסיכום, יש לזכור שעיצוב אתרים הוא חלק משמעותי וחשוב לכל אתר אינטרנט. ככל שהאתר יהיה מושך ומעניין, הוא גם יביא יותר גולשים פוטנציאליים ויגדיל את מחזור המכירות של העסק.

בניית אתרים בחינם מול בניית אתרים בתשלום

23 באפריל 2012

בניית אתר אינטרנט היא משימה מורכבת ולא פשוטה. על מנת לבנות אתר בצורה הטובה ביותר, כדאי בהחלט להתאים את אופי האתר ותכניו לעסק או החברה אותם הוא מייצג. כאשר בונים אתר אינטרנט, קיימות שתי שיטות, האחת בניית אתרים בחינם והשנייה בניית אתרים בתשלום.

ישנן לא מעט חברות המציעות בניית אתרים בחינם, כל זאת בתמורה לעשרות או מאות שקלים בחודש לשימוש במערכת לבניית האתרים. כאשר בוחרים בבניית אתרים בחינם, כדאי לקחת בחשבון שהעיצוב יהיה פשוט ומינימלי ולא יהיה ניתן לשלוט על תבנית העיצוב, שכן תהיה זו תבנית קבועה או תהיה אופציה לבחור תבנית ממבחר מצומצם של תבניות עיצוב.

יתרה מזאת, על ידי בניית אתרים חינם, לא יהיה ניתן להקים אתר המבוסס על טכנולוגיה חדישה ואיכותית והאתר יראה לא מקצועי. מה שעשוי להביא בטווח הארוך להוצאות כספיות גבוהות יותר.

מנגד, כאשר בוחרים בבניית אתרים בתשלום, זוכים להנות מכל הניסיון המקצועי והעשיר שיש לחברה בבניית אתרים ובעיקר זוכים לקבל חבילה הכוללת בניית אתר, עיצוב אתר, קידום אתר ואחסון אתר. יתרה מזאת, תמיד ניתן להתייעץ עם בוני ומעצבי האתרים בחברה, שישמחו להמליץ על אופי מסוים לאתר וקו עיצובי לאתר. אמנם בניית האתר תעלה כסף, אך אנו נדע שאנחנו בידיים טובות ובעת בעיה עם האתר יש למי לפנות.

אם בכל זאת מחליטים לבנות אתר ללא חברה לבניית אתרים, יש לזכור שעשויים בהחלט להפסיד משאבים, זמן וכסף. יתרה מזאת, לעיתים בניית אתר לא מקצועית, יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך בטווח הארוך. יחד עם זאת, אם בוחרים בחברה לבניית אתרים, יש לשים לב באיזו חברה בוחרים להשקיע את הכסף. זאת משום שיש למעלה מאלפי חברות כאלה ורצוי להשקיע את הכסף בחברה לבניית אתרים שתהיה בעלת ניסיון עשיר ומקצועי בתחום.

איך מתחילים לבנות אתר

8 במרץ 2012

ברוב המקרים, כאשר אדם פותח עסק פרטי, כיום ברור שבלי אתר אינטרנט אין משמעות לשיווק העסק. כמאמר המשפט הידוע "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". אך על מנת לחסוך עלויות, לרוב פונה בעל העסק החדש (ודל המזומנים) לחבר, שכן או בן משפחה ש"מבין במחשבים" על מנת שיבנה לו אתר.
האתר המתקבל, על פי רוב יוצא זול מאוד ואף לעיתים בחינם, אך "על מה שקונים בזול משלמים ביוקר". שכן האתר, מעבר לבניה הפשוטה והלא מקצועית, לרוב לא ניתן לעדכון על ידי בעל העסק, מה שמגביל את הדינמיות שלו (עניין משמעותי מאוד לגוגל).
מעבר לכך, בבנייה על ידי אדם פרטי ש"מבין במחשבים" או "למד בקורס בניית אתרים", לרוב חסרים קודים ופיצ'רים שגוגל אוהב ומקדם, דברים שמתעדכנים חדשות לבקרים, ואתר שאינו מקצועי ולא מקבל שירות על ידי חברה מקצועית בתחום – לא יהיה מותאם לתנאי החיפוש האחרונים שגוגל מפרסם.
בשלב הזה לרוב מבין בעל העסק שעליו לפנות לחברה מקצועית, על מנת שתבנה לו אתר מקצועי ומותאם לחיפוש בגוגל, אתר שיציג את העסק שלו בצורה הטובה ביותר ויהיה הנדבך החשוב בייצוג העסק. כמובן שגם שלב זה לא יכול להימשך מעל שנה או שנתיים, שכן ריענון ויזואלי של האתר, מבחינת גרפיקה, צבעים ותכנים עיקריים הם חלק חשוב מהקידום העסקי, הלקוחות של היום אוהבים שינוי וריענון – חדש זה טוב!

חברת Adobe משחררת כלי להמרת פלאש ל-HTML5

9 במרץ 2011

עוד צעד חשוב בדרך לסטנדרטים חופשיים ברשת: חברת Adobe, מפתחת טכנולוגיית ה-Flash, מודיעה על שחרור תוכנה נסיונית בשם Wallaby, שמאפשרת המרת קבצי פלאש לקוד HTML5, ע"מ לאפשר צפייה בתוכן במכשירים שאינם תומכים.

הכלי מאפשר באמצעות ממשק פשוט להמיר קבצי fla (קבצי מקור של פלאש) לקבצי HTML, CSS ו-SVG (תמונה וקטורית), כך שאלו יוטמעו באתר האינטרנט. עם זאת אינו מאפשר, בשלב זה, ייצוא של תכני מולטימדיה ותסריטים.

כתבה בנושא בניית אתרים ב-ynet

7 בדצמבר 2010

כתבה חדשה ב-ynet בנושא בניית אתרים – הם מסבירים כיצד לבחון אתר מהבחינה הטכנית של איכות הקוד שלו:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3995106,00.html

כמובן שכל אתרי שחר עומדים בסטנדרטים לבניית אתרים, כולל אותן נקודות שהודגשו בכתבה.

פנה אלינו ישירות          02-6710203