בניית אתרים לסוכני נדל"ן

אנו שחר פתרונות אינטרנט, מתמחים בבניית אתרי אינטרנט למתווכים וסוכני נדל"ן. הקמת אתר כזה נחשבת למשימה מורכבת ולא פשוטה, שכן יש לשים דגש רב על פרטים מהותיים בעת הקמת האתר. אלו בהמשך יחסכו זמן כסף ובעיקר יביאו ליעילותו המקסימלית של האתר.
את הניסיון המקצועי והעשיר שיש לנו, ניתן לראות על ידי העיצובים של שחר המהווים שילוב של תבניות קיימות ומותאמות אישית, על מנת להדגיש את הפרופיל, התמחותו וניסיונו של סוכן הנדל"ן.

מערכת נכסים באתר האינטרנט

בשחר פתרונות אינטרנט חושבים תמיד צעד אחד קדימה לטובת הלקוח, ולכן גם פיתחנו מערכת ייחודית לניהול נכסי נדל"ן. השימוש במערכת מותאם לשרת את סוכן הנדל"ן ואת הקונה הפוטנציאלי.
כאשר סוכן הנדל"ן מעוניין להכניס נכס חדש למערכת, הוא מזין את פרטי הנכס למערכת בצורה פשוטה ונוחה, ואילו כאשר נכנס לאתר קונה פוטנציאלי, הוא משתמש במערכת על מנת למצוא את נכס הנדל"ן על פי הזנת ובחירת הפרמטרים המתאימים לו כגון, סוג הנכס, טווח מחירים ועוד.
חשיבותה של מערכת הנדל"ן גבוהה שכן ניתן להשתמש בה מכל מקום ובכל זמן בצורה מקוונת ובעזרתה, רמת החשיפה לנכסים הנמצאים בטיפולו של סוכן הנדל"ן, היא משמעותית גדולה יותר והיא שתסייע להזרמת יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר.
אנחנו מזמינים אותך לצור קשר איתנו עוד היום ולהתקדם לאתר אינטרנט מקצועי עם מערכת ייחודית לניהול נכסי נדל"ן.

 

דוגמאות אתרים למתווכים שבנינו:

פנה אלינו ישירות          02-6710203