בניית אתרים לאדריכלים

אנו בשחר פתרונות אינטרנט, מתמחים בבניית אתרים לאדריכלים, המאופיינים בעיצוב נקי ואלגנטי, וכוללים מידע כללי, ודוגמאות לעבודות של האדריכל.

הקמת אתר לאדריכל היא תהליך מורכב, שדורש מקצועיות רבה. עבור אדריכלים, תיק העבודות הוא כרטיס הביקור העיקרי, ולשם כך אתר אינטרנט המותאם לצורכי האדריכל, בו ניתן להציג בצורה נכונה את תמונות הבתים והמבנים אותם עיצב ותכנן האדריכל, משמש ככרטיס ביקור חשוב מאין כמוהו, ויכולת התפוצה של אתר עבור אדריכלים יכולה לעלות על זו שכל פרסום אחר יכול לתת.

אצלנו בשחר פתרונות אינטרנט, ניתן למצוא גם פתרונות לאדריכלים המעוניינים לפרסם את עצמם בצורה נכונה ומקצועית.

אתרים מעוצבים לאדריכלים

אדריכלים המעוניינים להציג את תיק העבודות שלהם, ימצאו בתבנית שהתאמנו בשחר במיוחד עבור אדריכלים פלטפורמה הולמת ומקצועית, המאופיינת בקווים נקיים, אלגנטיים ולא מתבלטים. בשחר אנו מודעים לכך שהעבודה האדריכלית היא מרכז הבמה, ולכן האתר בעיצובינו יהווה רק את הרקע להבליטה ולא ישתלט עליה בעיצובו.

העיצוב הכולל של אתרי האדריכלים בשחר, לוקח בחשבון את היצירה האומנותית של האדריכל, שהיא העיקר בהצגת תיק העבודות של האדריכל, כך שהעיצובים שהאדריכל יציג באתר שלו, יוכלו לדבר בעד עצמם ובעד האדריכל.

דוגמאות לאתרי אינטרנט עבור אדריכלים, שנבנו ע"י שחר:

הקמת אתר לאדריכל

הפלטפורמה שבחרנו להשתמש בה בשחר, מספקת פתרון נוח לתחזוקת האתר לאחר השלמת הקמתו. המערכת שלנו עדיפה בכך שהיא נוחה וקלה לתפעול.

כך, לאחר הדרכה קצרה בלבד, יוכל האדריכל לעדכן את האתר במספר פעולות פשוטות יחסית, להוסיף ו/או להוריד עיצובים לפי בחירתו, ולבחור את הצבעים והדגשים המתאימים לטעמו.

תבניות האדריכלים שיצרנו בשחר, כוללות מידע כללי, ודוגמאות לעבודות של האדריכל, אשר יכולות להדגיש ייחודיות בעיצוב או בחומרים בעבודותיו של האדריכל.

בנוסף, ניתן להשתמש גם בניסיון שנצבר אצלנו ולעצב אתר אדריכלות המבוסס על תבנית קיימת או לעצב אתר בהתאמה אישית, לפי בחירת האדריכל, צרכיו וטעמו.

בשחר פתרונות אינטרנט, יוכל האדריכל העסוק ליהנות מהניסיון הרב שלנו, מהמקצועיות שלנו בעיצוב דינמי, ומעל הכל מהיחס האישי ומהשירות המהיר והמקצועי בבניית אתר.

פנה אלינו ישירות          02-6710203