בניית אתר בחמישה שלבים

3 במאי 2012

בעל עסק, אם החלטת שהגיע הזמן לקדם את העסק שלך על ידי פרסום באינטרנט, הגעת למקום הנכון. בניית אתר אינטרנט, עשויה להביא חשיפה גדולה יותר של העסק, להזרים יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר ובעקבות כך גם להגדיל את הרווחים הכלכליים של העסק.

אז לפני שניגשים לחברה לבניית אתרים ובוחרים לעבוד עימה, רצוי לשים לב לכמה שלבים מקדימים שכדאי לחשוב עליהם ושיעזרו בהמשך לבניית האתר:

שלב ראשוןחזות האתר: מראה האתר והצבעים באתר. לפני שניגשים לחברה לבניית אתרים, כדאי להקדיש לחזות האתר מספר דקות. יתרה מזאת, במידה וראית קו עיצובי מסוים באתר אינטרנט והיית רוצה שהקו הזה יהיה גם באתר שלך, כדאי לשמור את הדוגמאות ולהראות אותם לבונה האתרים.

שלב שניקטגוריות: נושאים או קטגוריות שיהיו באתר. אלו יכולים להיות פורום, צור קשר, חנות וירטואלית, בלוג, אודות העסק ובגדול כל נושא אפשרי שחושבים עליו ורוצים שיופיע באתר.

שלב שלישיתוכן: טקסטים שיופיעו תחת כל נושא או קטגוריה. התוכן הוא אחד הדברים המשמעותיים והחשובים לקידום האתר. לכן חשוב שהתוכן יהיה מקורי ומעניין. את התכנים באתר, כדאי מדי פעם לרענן, על מנת להשאיר את האתר מעודכן.

שלב רביעידומיין: כתובת האתר היא כרטיס הביקור שלו. הדומיין הנבחר יהיה שם קצר ופשוט באנגלית או בעברית. עלותו של דומיין לאתר היא יחסית לא גבוהה והיא זאת שתתרום לייחודיות האתר ובעיקר תביא להכרה גדולה יותר בקרב לקוחות פוטנציאליים. יתרה מזאת, לדומיין יש גם חשיבות רבה בקידום האתר.

שלב חמישיקידום אתרים: לא מספיק רק לבנות אתר, אלא רצוי גם לקדם אותו, על מנת להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש. הופעה במקומות הראשונים, תתרום להעלאת תנועת הגולשים ועם הזמן גם תסייע בהבאת לקוחות פוטנציאליים לאתר.

פנה אלינו ישירות          02-6710203