בניית אתרים וקידום אתרים – שרותים משלימים

8 במאי 2012

בניית אתרים וקידום אתרים הם שרותים משלימים ובלתי נפרדים. אם נשים לב, מרבית החברות לבניית אתרים מציעות חבילות הכוללות שיתוף פעולה בין שרותים אלו. כל זאת על מנת להבטיח את שיווקו היעיל של העסק, הגדלת קהל היעד שלו ובעיקר גם את המחזור הכלכלי שלו.

בין אם מדובר על בניית אתר אינטרנט לעסק או לאדם פרטי, כל בעל אתר צריך קידום אתרים.

אנשי המקצוע בתחום, שכבר למודי ניסיון, יודעים מהי הנוסחה המנצחת ובונים את האתר בהתאם לה ולאחר מכן גם דואגים לקדם אותו. יחד עם זאת, ישנם לא מעט גורמים רלוונטים לתהליך בניית האתר וקידומו, בהם:

קוד האתר – אנשי בניית האתרים משתמשים בשפות תכנות על מנת לבנות קוד אתר שיתאים לתקנים שהוגדרו על ידי מנוע החיפוש. כך, הוא יוכל לקרוא ולזהות את כל התכנים באתר, ללא כל בעיה.

תוכן האתר – התוכן צריך להתקשר לנושאי האתר ולהיות רלוונטי ומעודכן, עד כמה שניתן. גם מידת ההוספה של תכנים לאתר, צריכה להיות במינון המתאים. זאת משום שמדי פעם מעודכנים האלגוריתמים של מנועי החיפוש, ואתרים בעלי תכנים רבים שאינם איכותיים או מקוריים, עשויים לקבל דירוג נמוך יותר.

בניית קישורים – מסייעים רבות לקידום האתר. כאשר הקישורים יהיו איכותיים מסוג do-follow, בעל האתר יזכה במהלך הזמן להעלאת דירוג האתר שלו במילות מפתח מסוימות שעליהן נבנו הקישורים לאתר.

עדכון האתר מול מנועי החיפוש – מדי פעם, חברת גוגל מוציאה עדכונים שונים בנושאי בניית אתרים וקידום אתרים. באמצעות העדכונים, היא עשויה לעלות על טריקים או תחכומים שנעשו בקוד בניית האתר או בביצוע קידום אתרים. בעקבות כך, האתר יכול להענש או לרדת בדירוג. לכן, חשוב להיות מעודכנים עד כמה שאפשר בעדכונים ובדרישות החדשות שמציבים מנועי החיפוש.

פנה אלינו ישירות          02-6710203