איך בוחרים חבילת אחסון לאתר

29 במאי 2012

כשבונים אתר אינטרנט, אחד מן הפרמטרים החשובים שיש לדאוג להם הוא אחסון האתר. למעשה, בתהליך אחסון האתר, קבצי האתר נשמרים פיזית ומגובים על ידי שרת אינטרנט. כאשר הגולשים מגיעים לאתר האינטרנט, מוצגים בפניהם אותם קבצי האתר שנשמרו על גבי השרת.

אחסון האתר מתבצע מיד לאחר סיום בניית אתר האינטרנט והוא מקיים את תהליך העלאת האתר לרשת האינטרנט. באמצעות שימוש בתהליך אחסון האתר על השרת, האתר מוצג ברשת האינטרנט. כיום, ישנם שני סוגים בולטים של אחסון אתרים, האחד בחינם והשני בתשלום.

אחסון אתר הוא פרמטר חשוב וכדאי שינוהל בצורה תקינה, לכן מומלץ לקחת שרות אחסון אתרים בתשלום, בו גם תזכו לקבל תמיכה, נפח אחסון בלתי מוגבל ובעיקר שרות אמין ומקצועי.

יתרה מזאת, לפני שבוחרים חבילת אחסון לאתר, יש צורך לבדוק מספר פרמטרים הנוגעים לנפח התעבורה באתר, נפח האחסון של האתר, גיבויים מוצעים והגנות הכלולות בחבילת האחסון שבוחרים. יתרה מזאת, כדאי גם לשים לב ולבדוק האם החברה שבחרתם להשתמש בשרותי האחסון שלה, היא חברה בעלת שם ומוניטין גבוה, האם יש עליה ביקורות והמלצות מאנשים והאם היא מקצועית בשרותי אחסון אתרים.

לאחר שוידאתם את כל הפרמטרים הנוגעים לחבילת האחסון ולחברה שבחרתם, כעת תוכלו להחליט בצורה מקצועית ויעילה, באיזו חברה לבחור לאחסון אתרכם.

אחת מבין החברות המציעות שרותי אחסון אתרים היא שחר פתרונות אינטרנט. אם תבחרו להשתמש בשרותי החברה, תקבלו אירוח אתרים ברמה גבוהה ומקצועית על גבי שרתים מהירים הממקומים בארץ, מה שיתרום להגברת מהירות טעינת האתר והתכנים בו ויסייע למיקום האתר בתוצאות החיפוש. כמו כן, מלבד שרות אחסון האתרים, בשחר פתרונות אינטרנט, גם מציעים לכם, שרות משלים לאחסון אתרים והוא רכישה וניהול של דומיין לאתר.

פנה אלינו ישירות          02-6710203