בניית אתרים בחינם מול בניית אתרים בתשלום

23 באפריל 2012

בניית אתר אינטרנט היא משימה מורכבת ולא פשוטה. על מנת לבנות אתר בצורה הטובה ביותר, כדאי בהחלט להתאים את אופי האתר ותכניו לעסק או החברה אותם הוא מייצג. כאשר בונים אתר אינטרנט, קיימות שתי שיטות, האחת בניית אתרים בחינם והשנייה בניית אתרים בתשלום.

ישנן לא מעט חברות המציעות בניית אתרים בחינם, כל זאת בתמורה לעשרות או מאות שקלים בחודש לשימוש במערכת לבניית האתרים. כאשר בוחרים בבניית אתרים בחינם, כדאי לקחת בחשבון שהעיצוב יהיה פשוט ומינימלי ולא יהיה ניתן לשלוט על תבנית העיצוב, שכן תהיה זו תבנית קבועה או תהיה אופציה לבחור תבנית ממבחר מצומצם של תבניות עיצוב.

יתרה מזאת, על ידי בניית אתרים חינם, לא יהיה ניתן להקים אתר המבוסס על טכנולוגיה חדישה ואיכותית והאתר יראה לא מקצועי. מה שעשוי להביא בטווח הארוך להוצאות כספיות גבוהות יותר.

מנגד, כאשר בוחרים בבניית אתרים בתשלום, זוכים להנות מכל הניסיון המקצועי והעשיר שיש לחברה בבניית אתרים ובעיקר זוכים לקבל חבילה הכוללת בניית אתר, עיצוב אתר, קידום אתר ואחסון אתר. יתרה מזאת, תמיד ניתן להתייעץ עם בוני ומעצבי האתרים בחברה, שישמחו להמליץ על אופי מסוים לאתר וקו עיצובי לאתר. אמנם בניית האתר תעלה כסף, אך אנו נדע שאנחנו בידיים טובות ובעת בעיה עם האתר יש למי לפנות.

אם בכל זאת מחליטים לבנות אתר ללא חברה לבניית אתרים, יש לזכור שעשויים בהחלט להפסיד משאבים, זמן וכסף. יתרה מזאת, לעיתים בניית אתר לא מקצועית, יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך בטווח הארוך. יחד עם זאת, אם בוחרים בחברה לבניית אתרים, יש לשים לב באיזו חברה בוחרים להשקיע את הכסף. זאת משום שיש למעלה מאלפי חברות כאלה ורצוי להשקיע את הכסף בחברה לבניית אתרים שתהיה בעלת ניסיון עשיר ומקצועי בתחום.

פנה אלינו ישירות          02-6710203