איך מתחילים לבנות אתר

8 במרץ 2012

ברוב המקרים, כאשר אדם פותח עסק פרטי, כיום ברור שבלי אתר אינטרנט אין משמעות לשיווק העסק. כמאמר המשפט הידוע "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". אך על מנת לחסוך עלויות, לרוב פונה בעל העסק החדש (ודל המזומנים) לחבר, שכן או בן משפחה ש"מבין במחשבים" על מנת שיבנה לו אתר.
האתר המתקבל, על פי רוב יוצא זול מאוד ואף לעיתים בחינם, אך "על מה שקונים בזול משלמים ביוקר". שכן האתר, מעבר לבניה הפשוטה והלא מקצועית, לרוב לא ניתן לעדכון על ידי בעל העסק, מה שמגביל את הדינמיות שלו (עניין משמעותי מאוד לגוגל).
מעבר לכך, בבנייה על ידי אדם פרטי ש"מבין במחשבים" או "למד בקורס בניית אתרים", לרוב חסרים קודים ופיצ'רים שגוגל אוהב ומקדם, דברים שמתעדכנים חדשות לבקרים, ואתר שאינו מקצועי ולא מקבל שירות על ידי חברה מקצועית בתחום – לא יהיה מותאם לתנאי החיפוש האחרונים שגוגל מפרסם.
בשלב הזה לרוב מבין בעל העסק שעליו לפנות לחברה מקצועית, על מנת שתבנה לו אתר מקצועי ומותאם לחיפוש בגוגל, אתר שיציג את העסק שלו בצורה הטובה ביותר ויהיה הנדבך החשוב בייצוג העסק. כמובן שגם שלב זה לא יכול להימשך מעל שנה או שנתיים, שכן ריענון ויזואלי של האתר, מבחינת גרפיקה, צבעים ותכנים עיקריים הם חלק חשוב מהקידום העסקי, הלקוחות של היום אוהבים שינוי וריענון – חדש זה טוב!

פנה אלינו ישירות          02-6710203